Sabtu, 24 Januari 2009

Tersilap klik Untuk Buat Catatan Baru



Entri di bawah sebenarnya untuk laman Kehidupan Bersih rupanya saya tersilap klik di bahagian Santai Sihat. Kerana kesilapan yang sihat maka sayapun biarkan sahaja ia kekal bersantai di sini. sekurang-kurangnya berperanan sebagai dua umpan pada satu joran.

Sebenarnya pagi ini minda saya memang kurang segar menyebabkan kurang tumpuan dan fokus itulah di antara sebab yang membawa kepada tersalah klik. Apa perlunya saya ceritakan ini semua kepada anda, bukankah anda kekawan saya, jadi eloklah kita kongsi pengalaman, sekurang-kurangnya saya dapat melondehkan sedikit ego yang ada dalam diri selama ini. kalau kerja senang seperti itupun masih buat salah dan silap, masih nak ego ke, hai sia-sia, kalau ego jugak diketawakan orang.

Masa dilahirkan dahulu telanjang bogel baik lelaki maupun perempuan, bila mati pula orang lain tolong kafankan. Menceritakan kelemahan diri begini mungkin boleh mengurangkan ego, biar tinggal ego yang memelihara meruah diri sahaja.

Ego yang baikpun ada ke, hai ada. Jangan tunduk sampai kepala dipijak orang. kata orang tunduk bukan minta dipijak.

Sekian. Wassalam


Kluang: (Ahad). 25.01.2009. jam 11.35 pagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan