Sabtu, 17 Oktober 2009

Mengeratkan silaturrahim.


Salam semua

Pada pagi tadi ( Sabtu . 17.10.2009 ) saya sekeluarga berasa amat gembira kerana berpeluang menerima tetamu yang istimewa dan sememangnya ditunggu-tunggu sekian lama. kini sdr.Kuntong (Wahnuar) bersama keluarga telah kunjung tiba. Lebih dari satu jam setengah kami berbual-bual secara hadir fizikal masing-masing dan bukan lagi di alam maya seperti kebiasaan. Banyak cerita yang hendak diperbualkan tetapi masa suntuk kerana pada waktu petangnya beliau akan menghadiri majlis yang lebih penting lagi. saya percaya kehadirannya bersama keluarga ke rumah saya itu sebagai permulaan untuk mengeratkan lagi silaturrahim dan diharap pada masa yang akan datang insya Allah mereka akan berkunjung lagi.
Kepada Kuntong dan keluarga saya bagi pihak keluarga m
engucapkan terima kasih di atas kesudian mereka ke pondok kami dan memohon maaf atas layanan kami yang tidak sepertinya itu. mereka melayani kami di Batu Pahat dulu lebih istimewa.

Kuntong sedang rancak
menceritakan sesuatu kepada kami semua.

Gambar kenangan.

Kuntong nak balik ke KL.

Selepas Kuntong balik kami pula bertolak ke Bangi untuk mengetahui lokasi agensi yang tersebut di atas.

Dalam perjalanan balik kami singgah dan bersolat Fardu Zohor di Masjid Al.Hamidah, kebetulan terdapat sepasang pengantin dan rombongannya sedang mendengar khutbah nikah. Kami pun duduk sebentar mengikutinya sebagai meraikan mengantin.

Sekian. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan