Rabu, 22 Julai 2009

P8 Putra Jaya - Restoran Sukamari-Pendang-Kedah.

Stadium Malawati


Salam semua.

Pagi tadi (Khamis 23.07.09) jam 10.pagi saya ke Stadium Malawati untuk meninjau kalau-kalau ada barangan murah yang berkenan di hati - di sana sekarang ini sedang rancak mengadakan Jualan Gudang Pra Raya - banyak juga barang-barang yang dijual - harganya pun ok diturunkan antara 50% - 70% dari harga asal - barang-barang berjenama baik dan berkualiti - sangat sesuai untuk persediaan pakaian hari raya anak-anak - disamping ibu bapa dapat berjimat - merancang awal akan menguntungkan keluarga.





Ayam dah masak


Masakan belum siap. sarapan dulu.


Belum masak . tunggu 5 minit.

Malam terpaksalah berkhemah di sini

Semasa balik saya singgah di Gerai Sukamari ini yang terletak di laluan keluar stadium. Restoran ini sebenarnya berpusat di Putra Jaya. Sesiapa yang tinggal berhampiran dan ingin rasa Sup Utara.bolehlah singgah di restoran ini. Pengusahanya berasal dari Kampung Sukamari, Pendang Kedah . Kalau nak rasa sekarang boleh mendapatkannya di Stadium Malawati sehingga (Ahad) 26.07.09.
Selepas tarikh ini terpaksalah anda ke P8. Putra Jaya atau Bandar Salak Baru.
______________


Pautan di bawah ini mengandungi maklumat yang berfaedah untuk anda;
Sila Klik


_______________


Sekian.Wassalam.

1 ulasan:

  1. gerai sukamari ni memang feveret saya.
    lokasi di food court presint 8, putrajaya.
    bersebelahan dengan sekolah.

    char kuey tiaw dia memang sedap. dulu pernah bulan puasa dorg bukak gerai kat pekan pendang (pernah rasa sekali je). tahun2 berikutnya nak cari dah tak jumpa dah.

    memang sedap...

    BalasPadam